وکیل ملکی * بهترین وکیل تهران

وکیل ملکی * بهترین وکیل تهران * مشاوره وکالت * مشاوره وکیل * وکیل خانواده * وکیل

وکیل ارث

۴ بازديد


سه مفهوم مهم وارث، ترکه و مورث ارکان تشکیل دهنده مبحث ارث و میراث هستند. مورث شخصی است که از دنیا رفته و اموال و دارایی‌ هایی را از خود به جا گذاشته است. اموال و دارایی‌ های باقی مانده از مورث را ترکه یا میراث می‌ گویند. وارث یا وراث نیز شخص یا اشخاصی هستند که از مورث ارث می برند. بعد از فوت اشخاص لازم است که وضعیت دارایی‌ های آنها مشخص شود. برای این منظور علاوه بر بررسی وصیت نامه، باید گواهی انحصار وراثت نیز صادر شود. یکی از مشکلاتی که در ارتباط با ارث و میراث وجود دارد، عدم آگاهی افراد از مسائل مربوط به این مبحث است. بسیاری از افراد به طور دقیق نمی دانند که آیا وارث متوفی محسوب می شوند یا نه، و اگر قرار است که از مورث ارث ببرند، سهم الارث آنها چقدر است. همچنین ساز و کار و مراحل تقسیم ترکه برای آنها مبهم و پیچیده است. وکیل برای ارث و میراث در این شرایط علاوه بر روشن کردن ابهامات پرونده تقسیم ارث، انجام مراحل اداری را نیز بر عهده می‌ گیرد.

وکیل ارث فردی است که با آگاهی کامل به قانون امور حسبی و اشراف به طبقات مختلف ارث، شرایط محرومیت از ارث، ارث فرزندخوانده، ارث زن از شوهر، نحوه تقسیم ارث مادر، ارث زن مطلقه از اموال متوفی و.. کلیه مراحل شامل نحوه تقسیم ارث و محاسبه آن، مهر و موم ترکه و رفع آن، تحریر و تصفیه ترکه و سایر دعاوی ترکه را میداند و به آن تسلط دارد.

09196873245

https://vakil-melki.com/

وکیل مواد مخدر

۵ بازديد


وکیل مواد مخدر
 وظیفه دارد تا به مراجعان خود، مشاوره حقوقی ارائه دهد. اگر به جریان پرونده های مواد مخدر دقت کنید، متوجه این موضوع می شوید که بسیاری از متهمان و افرادی که محکوم به مجازات شده اند، اطلاعات دقیق و کاملی از جریان قانونی ان نداشته اند و همین موضوع باعث شده است تا مرتکب جرم شوند. از بهترین راه های کسب اطلاعات در مورد مواد مخدر و مجازات های مربوط به آن، مراجعه به وکیل مواد مخدر است.
 وکیل مواد مخدر توانایی آن را دارد تا موکل خود را از جریان دادرسی پرونده آگاه کند و به او کمک کند تا کمترین آسیب را از لحاظ حقوقی متحمل شود.
وکیل متخصص مواد مخدر در مقایسه با دیگر وکلای پایه یک دادگستری دارای تجربه بیشتری در زمینه حل و فصل پرونده های مواد مخدر است و از تمامی جزئیات و راه حل های حقوقی مربوط به ان اشنایی دارد.
وکیل مواد مخدر کسی است که می تواند بهتر از هر کس دیگری حقایق پیرامون پرونده های مواد مخدر را کشف کند و در جهت احقاق حقوق موکلان خود، اقدامات لازم را انجام دهد. بنابراین اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که تمایل دارید تا پرونده خود را با موفقیت روبرو کنید به شما توصیه می کنیم که در انتخاب وکیل مواد مخدر دقت نمایید.
09196873245

https://vakil-melki.com/

مشاوره حقوق تهران

۲ بازديد


یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادی که با مشکل حقوقی سر و کار دارند، انتخاب یک وکیل و یا مشاوره حقوقی مناسب برای پیگیری پرونده و یا پذیرش وکالت است. افراد عمدتا به دلیل مشغله‌های فراوان و نیز عدم اطلاعات حقوقی برای دفاع از حقوق خود در مسیر پرونده دچار دردسرهای گوناگون می‌شوند. در شهر تهران به دلیل حجم بالای پرونده ها و نیز شلوغی بیش از حد دادگاه ها، دادسراها و نیز شوراهای حل اختلاف این مساله بیشتر به چشم می‌آیند. بنابراین یکی از سوالات افرادی که در شهر تهران دچار مشکل حقوقی می‌گردند این است که بهترین مشاوره حقوقی تهران را در کجا و با چه شرایطی می‌توانند دریافت کنند؟
برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بررسی کرد که بهترین مرکز مشاوره حقوقی تهران می‌بایست دارای چه شرایطی باشد.
پس از بررسی‌های مختلف باید گفت که شرایط بهترین مشاوره حقوقی تهران به شرح زیر است:
امکان دسترسی آسان به مشاوره حقوقی از راه های مختلف ارتباطی نظیر مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی حضوری
 حضور بهترین وکیل تخصصی و یا مشاور حقوقی مجرب در هر زمینه برای پاسخگویی به سوالات حقوقی موکلین
صبر و حوصله مشاور و یا وکیل در توضیح شرایط و ابعاد حقوقی موضوع مد نظر موکل به ویژه در مشاوره حقوقی حضوری
هزینه مناسب متناسب با نوع و میزان مشاوره حقوقی درخواستی
خدمات رسانی در بازه زمانی مناسب در طول روز و در ایام مختلف سال

09196873245

https://vakil-melki.com/

مشاوره حقوقی فوری

۲ بازديد

به دلیل آنکه بسیاری از مسائل روزمره انسان ممکن است جنبه حقوقی داشته باشد، فوریت امر اقتضا می کند که در طول شب و یا روز در ایام تعطیل نیازمند اخذ مشاوره حقوقی باشد.
بسیاری مسائل ممکن است برای فرد اتفاق بیفتد که به مشاوره حقوقی فوری حتی در ساعات غیر معمول نیاز پیدا کند. مثل تصادف کردن، کلانتری رفتن به هر دلیلی، دعوا و اختلاف خانوادگی بین زوجین یا بحث و ابهام و سوالاتی در این باره که فرد در لحظه نیازمند مشاوره با یک وکیل حقوقی یا مشاور حقوقی است.
تبادل نظر با مشاور و وکیل می تواند در نحوه تصمیم گیری و بار شدن اثر حقوقی بسیار موثر باشد؛ به همین دلیل اهمیت مشورت کردن در اینجا مشخص می شود.
09196873245
https://vakil-melki.com/

مشاوره حقوقی رایگان

۵ بازديد

مشاوره حقوقی رایگان
 یکی از پرکاربرد ترین انواع مشاوره حقوقی می‌باشد که در آن فرد یا گروهی بدون استفاده مالی اقدام به دادن مشاوره به انواع افراد می‌نمایند. توصیه‌های حقوقی رایگان معمولا به صورت تلفنی و یا آنلاین رخ می‌دهد. پاسخ به سوالات بصورت رایگان عمدتا برای افرادی مناسب است که بیشتر به دنبال پاسخ برخی پرسش‌های حقوقی خود هستند و قصد انجام اقدام حقوقی ندارند. یکی از مهمترین مزیت‌های این روش، گرفتن حداقل اطلاعات اولیه در سریع‌ترین زمان ممکن است که می‌تواند کمکی هر چند کوچک در یک تصمیم حقوقی باشد. اما باید توجه داشت که در پرونده‌های پیچیده و یا ثبت و تنظیم دادخواست این روش چندان کاربردی نیست. چرا که مستلزم صرف وقت یک متخصص برای این امر بوده و به همین جهت معمولا مشمول هزینه می‌شود.
09196873245
https://vakil-melki.com/

مشاوره حقوقی

۴ بازديد


بسیاری از افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند پیش از طرح شکایت یا دادخواست، با مشاور حقوقی متخصص گفتگو کرده و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شود. در واقع در بسیاری از موارد اخذ مشاوره حقوقی پیش از هر گونه اقدام حقوقی به فرد کمک می‌کند تا آثار عمل خود را بسنجد. همچنین در بسیاری از موارد افراد اطمینان دارند که اقدام حقوقی را انجام دهند اما به هر دلیل قصد دریافت خدمات وکالتی را ندارند و ترجیح می دهند پس از مذاکره با مشاور و اخذ راهنمایی خود اقدامات را راهبری نمایند. بعضا مواردی نیز وجود دارد که فرد پیش از سپردن پرونده خود برای وکالت، قصد دارد با دریافت مشاوره حقوقی و گفتگو با مشاور حقوقی، از درستی تصمیم خود مطمئن شود. وکیل ملکی با توجه به نیازهای شما بستری را فراهم کرده است که می‌توانید مشاوره حقوقی خود را در وکیل ملکی به بهترین شیوه ممکن انجام دهید. در صورتی که خواهان پرسش و پاسخ حقوقی به صورت تلفنی هستید با شماره زیر تماس بگیرید

09196873245

https://vakil-melki.com/